pondělí 16. listopadu 2015

Východ slunce nad Lysou pohledem z Malé Stolové a 50.výjezd na Lysou na kole    4.10. 2011   120 km

Fotogalerie:


Letos v létě jsem dostal pozvánku na netradiční svatbu na Malé Stolové. Na pozvánce byl zachycen východ slunce nad Lysou horou, moc se mi to líbilo a od té chvíle jsem si pohrával s myšlenkou mít podobnou fotku. ale svou. Byla jen otázka - kdy. Na 4.10.2011 předpověď počasí slibovala jasnou noc, poměrně teplou (12°C) - pro cyklovýlet i záměr  s fotkou optimální. 


Dávám si budíka na 3:00 hod a za tmy se přesouvám na kole přes Václavovice, Sedliště, FM a Frýdlant n.Ostr. do Čeladné, kde je pro mne trošku oříšek najít tu správnou odbočku k Zájezdnímu hostinci Kněhyně, která je pro mne prvním vodítkem na trase.  O poznání snadněji nacházím na první šup další důležitou odbočku v Horní Čeladné (514m.n.m.), vedoucí na Malou Stolovou, po níž, stále ještě za tmy jedu až na její vrchol. (1009m.n.m.) Druhá polovina kopce už nesla známky rozednívání, hned se jelo lépe, ale stejně náročnější stoupání na asfaltu v Beskydech než je zde, jsem nikdy nejel. Východ se moc nepovedl, slunce se skrylo za mraky, takže fotka bude někdy příště. 

Výjezdem na Malou Stolovou ale můj výlet ještě nekončí, čeká mně dnes ještě vyšší hora a tak pokračuji sjezdem dolů do Horní Čeladné, pak výjezd na sedlo Pod Smrčkem, sjezd do Ostravice a kolem přehrady výjezd na Lysou. Z Lysé kolem poledne návrat domů. Nastoupáno odhadem 1800 výškových metrů a ujeto 120 km 

Žádné komentáře:

Okomentovat